Schudnij z dietą kopenhaską w 13 dni

grafika dieta kopenhaska

Dieta kopenhaska

Dieta kopenhaska to coraz częściej pojawiająca się wśród sposobów na utratę zbędnych kilogramów kuracja, nierzadko bez najmniejszych wątpliwości określana, jako trzynasto-dniowa droga do raju. Kopenhaska dieta cud to jeden z wielu sposobów na osiągnięcie idealnej sylwetki szybko i bez efektu jojo.

Czy rzeczywiście?

Z tego typu określeniami spotykamy się czytając o niemal każdej diecie. Czy istnieje dieta, która pozwoli nam na pozbycie się zbędnych kilogramów bez uszczerbków na zdrowiu i ryzyka ponownego przytycia?

Czy warto?

Odpowiedzi na te jak i inne pytania znajdziesz właśnie tutaj – na podstawie informacji dotyczących jednej z najbardziej popularnych i skutecznych diet, a więc diety kopenhaskiej, dowiesz się między innymi:

Dieta kopenhaska - o czym należy pamiętać?

Przed zastosowaniem jakiejkolwiek diety, nawet najbardziej wychwalanej i uznawanej za bezpieczną, niezbędne jest skrupulatne przygotowanie się przed zastosowaniem kuracji, czego nadrzędnym celem jest upewnienie się, iż „ta” właśnie dieta, rzeczywiście Ci nie zaszkodzi.

Dzięki informacjom jakie dla Ciebie przygotowaliśmy, nie popełnisz błędu – dowiesz się co jeść i jak jeść, poznasz fakty i mity dotyczące diety kopenhaskiej, a co najważniejsze – możesz skorzystać z wielu wartościowych rad i przygotować się nie tylko do samej kuracji, ale także (co równie istotne!) do czasu następującego zaraz po niej!

Komentarze

Gravatar
Paula
I w takiej diecie nie ma kolacji? Jak dajecie z tym radę?
Maj 7, 2017 22:24
Gravatar
Paula
I w takiej diecie nie ma kolacji? Jak dajecie z tym radę?
Maj 7, 2017 20:42
Gravatar
Zosia
Zle do tego podchodzisz. Sa 3 posiłki. Śniadanko, obiad i kolacja. Prawda ze brzmi lepiej?
Maj 7, 2017 22:09
Gravatar
Paula
Dziewczyny a czy mogę kawę zastąpić herbatą? I czym mogę zastąpić befsztyk wołowy?
Maj 7, 2017 20:41
Gravatar
wiki
ja jem piers zamiast wołowiny ale kawy to bym Ci nie radziła nie pic bo efektu nie będzie. Ja pije kawę na siłę. Podkręca metabolizm z rana.
Maj 7, 2017 21:37
Gravatar
Paula
Hej dziewczyny,jutro zamierzam zacząć dietę i chciałam was zapytać czy nie odczuwacie efektu jojo? Bo właśnie tego się boję :/
Maj 7, 2017 20:27
Gravatar
Maniusia
Myśle że jeśli po diecie wrócisz do starych nawyków objadania sie i dużej ilości słodyczy ttak zwany Efekt JOJO będzie . Trzeba się pilnować:)
Maj 8, 2017 06:25
Gravatar
Kamila
U mnie efekt po tej diecie utrzymal sie ok. 2 lat ,oczywiscie trzeba sie pilnowac inaczej efekt jojo wystapi czy to po diecie kopenhaskiej czy po kazdej inner, co jest oczywiste.
Maj 8, 2017 07:40
Gravatar
Sara
Ja zaczynam we wtorek. Miałam już kilka podejść ale nieudanych. Trzymajcie kciuki :)) Spróbuje skupić się na nauce i nie myśleć o jedzeniu. Zakupiłam wagę i we wtorek będę już ja mieć wiec zważę się w pierwszym dniu i może po upływie pierwszego tygodnia. Moja waga wynosi ok 70kg. Startuje ktoś od nowego tygodnia ? Trzymam kciuki za wszystkie dietowiczki :D
Maj 7, 2017 13:35
Gravatar
Paula
Hej ja dzis 2 dzien i waga tez 70 kg. Chcialabym wresczie miec 65 kg. Zobaczymy :)
Maj 9, 2017 08:25
Gravatar
Agnieszka
Hej dziewczyny! Dzisiaj zakończyłam dietę , wczoraj był trzynasty dzień; wytrwałam do końca bez żadnych ustępstw. Jestem bardzo zadowolona, czuję się super. Pozbyłam się 6.60 kg, startowałam z wagi 76.20 kg. Myślę o rozpoczęciu diety punktowej i zobaczymy co dalej. Pozdrawiam wszystkich gorąco i trzymam kciuki! Dziewczyny które kończyły ze mną dajcie znać co u Was.
Maj 7, 2017 12:06
Gravatar
Agnes
Super! Też bym chciała taki efekt:) dieta punktowa to coś jak liczenie kalorii?
Maj 7, 2017 12:13
Gravatar
Agnieszka
Dieta punktowa to nie jest liczenie kalorii, każdy posiłek w tej diecie ma przypisaną ilość punktów , jest dzienny limit punktów, którego nie możesz przekroczyć, ale za to można jeść owoce i warzywa praktycznie bez ograniczeń. Wpisz sobie w wyszukiwarkę - dieta punktowa lub dieta strażników wagi ( to jest to samo ) i poczytaj może i Tobie się spodoba.
Maj 7, 2017 12:45
Gravatar
Agnes
Super dzięki tak zrobię! Mam jeszcze 7 dni na decyzję co dalej, definitywnie jakaś dieta musi być!:)
Maj 7, 2017 12:47
Gravatar
Agnieszka K
Hej Aga :-) Ja też wytrwałam. Spadło mi wszystkiego 6 kg. Zachwycona tym za bardzo nie jestem, ale chyba nie jest źle. Liczę teraz punkty i mam nadzieję, że do 28 maja zgubię jeszcze 3 kg :-) Pozdrawiam wszystkie dzielne dziewczyny :-)
Maj 7, 2017 13:34
Gravatar
Zosia
Pamiętam jak pisałaś, ze poprzednim razem spadło Ci 7 kg więc efekt tym razem podobny. Te opowieści, ze można schudnąć o kilkanaście kg można chyba między bajki włożyć. U mnie dzien 10 i mniej mnie o 5 kg i to chyba sa standardy w naszych gabarytach. Może mając 130 kg chudnie się więcej. Gratuluję wyniku i powodzenia na punktowej. Ja sobie wymyśliłam lekkie śniadanie z pieczywem, normalny Ale mniejszy obiad i kolacja z kopenhaskiej. Między jakieś jabłko czy marchewka. Może zadziała.
Maj 7, 2017 22:05
Gravatar
Andzia
Hej Zosiu, to nie jest do końca tak jak uważasz nie zawsze wszystko zależy od wagi startowej, ja stosowałam ta dietke 2 lata temu miałam 79 kg przy 170 cm a w 13 dni udało Mi sie schudnac 11,5 kg. Wydaje Mi sie ze to po prostu zalezy od naszego organizmu. Od jutra powracam z tą dietą bo przez te 2 lata przytyłam 5 kg z własnej glupoty troszke, waże na dzien dzisiejszy 73 kg I licze na podobny wynik tak jak 2 lata temu;) Pozdrawiam
Maj 7, 2017 23:20
Gravatar
Zosia
Wow to osiagnelas super wynik. Ja do niego nawet się nie zbliża. Trzymam kciuki za powodzenie tym razem. Powiedz jeszcze co jadlas po kopenhaskiej. Wciaz sie zastanawiam i pewnie wiele dziewczyn, co zrobić by utrzymać albo nawet pogłębić efekt.
Maj 7, 2017 23:39
Gravatar
wiki
hej super efekt liczę na podobny????
Maj 7, 2017 13:38
Gravatar
wiki
Dzień 6 i jest ok teraz czas mi leci szybciej choć waga mało spadła dziś pokazuje 59.3 wczoraj 59.5 coraz bliżej do celu a wam dziewczyny jak idzie pochwalecie sie
Maj 7, 2017 11:25
Gravatar
Maniusia
U mnie dziś dzień 6 dziewczyny jak wam idzie mi na razie ok:) powodzenia
Maj 7, 2017 11:10
Gravatar
Agnes
Hej ja też dzień 6, ale super efektów nie ma,chyba za dużo się spodziewałam po tej diecie. Aczkolwiek ponad dwa kg w dół i kolejne dni przede mną więc pewnie coś spadnie jeszcze! Powodzenia w jutrzejszym ciężkim dniu, bez obiadu !
Maj 7, 2017 11:18
Gravatar
Ania
Dzień 3, czas start...czy ja jestem jakaś dziwna czy wy też tak macie że przez jakaś godzinę po posiłku macie uczucie przepełnienia a później znów zaczyna wam burczec w brzuchu? Pozdrawiam ????
Maj 7, 2017 08:44
Gravatar
Magda1984
Dziś dzień 4. Waga nie drgnęła i stanęło na 70,4 :( lekko mnie to zdemotywowalo​ ale walczę nadal. Może dla tego że czas posiłków mi się przesunął. W takich godzinach mam zajęcia na studiach i jej nieco później. Pije kawkę i za chwilę zamykam na kolejny dzień. Mam nadzieję że waga drgnie bo w ciągu 4 dni tylko 1,1 to chyba niewiele:(
Maj 7, 2017 08:27
Gravatar
sandra
Cześć dziewczyny mam pytanko. Jestem na diecie 3 dni i zdarzyło mi się dzisiaj wypić niecałe 3 piwa, myślicie że poszły dni na marne i powinnam zacząć od początku?
Maj 6, 2017 21:19
Gravatar
Sara
Myślę że tak
Maj 6, 2017 22:36
Gravatar
sandra
Cześć dziewczyny. Mam pytanie a mianowicie byłam dzisiaj na urodzinach i wypilam sobie 3 piwa,od 3 dni jestem na tej diecie myślicie że powinnam ja zacząć od początku?
Maj 6, 2017 21:18
Gravatar
wiki
hej dziewczyny dziś dzień 5 i jest coraz lepiej wczoraj wieczorem było mi bardzo nie dobrze i zjadłam jednego suchego tota. Dziś waga pokazuje 59,5 więc łącznie czyli 4.2kg w dol oby tak dalej. Jeszcze 3.5 chce zgubic może się uda w końcu jeszcze parę dni przedemna. Trzymam kciuki za was dajecie mi ogromne wsparcie i motywację.
Maj 6, 2017 10:55
Gravatar
Maniusia
Super gratuluję ja też mam 5 dzień i na razie -2.5kg ale myślę że nie jest zle bardzo to motywuje :) Mam w planach przedłużyć ją o tydzień ale wszystko sie okaże w trakcie także pięknie gratuluję :)
Maj 6, 2017 11:20
Gravatar
Agnes
Hej dziewczyny! Ja dziś też dzień 5 ale tylko 2 kg w dół :( mam nadzieję że wkrótce będzie znacznie mniej! Miałam się nie ważyć ale oczywiście nie wytrzymałam! Na szczęście uporczywe uczucie głodu minęło, przynajmniej z tym jest lepiej! Trzymajcie kciuki żeby waga spadała!
Maj 6, 2017 11:27
Gravatar
Asia
Cześć wspaniałe Kobietki! Jestem bardzo zmotywowana czytając wasze komentarze. Długo zastanawiałam się czy podjąć próbę ale dzisiaj dzięki Wam zaczynam! Mam nadzieje, że wytrwam i te 13dni przyniosą spadek kg. Pozdrawiam i trzymam kciuki za nas wszystkie!
Maj 6, 2017 10:03
Gravatar
Labbi
Asiu ja zaczynam jutro ;) będziemy się wspierać :)
Maj 6, 2017 17:33
Gravatar
Kasia
Ja również jestem od jutra, Laski!:)
Maj 6, 2017 20:46
Gravatar
Dagmara
Dziewczyny ile z Was dotrwalo do końca do dnia 13:)? I jak efekty? U mnie z 74 na 69 i ani drgnie w dół od 2 dni. Ale -5kg to tez cos;) trzymam kciuki za zaczynajace:D dacie rade!!!!
Maj 6, 2017 09:52
Gravatar
Agnieszka K
Hej. Ja dotrwałam :-) Dziś ostatni dzień diety. Od trzech dni nie ważyłam się. Zobaczę jutro ile wszystkiego spadło, ale do środy było -5.20 kg. Mam nadzieję, że jeszcze mi spadło i będzie dalej spadać. Ja startowałam z wagą 77,40 kg przy wzroście 168 cm. Marzy mi się zobaczyć 65 kg. Ta dieta, to dopiero początek. Od jutra będę liczyła punkty. Kiedyś też tak robiłam i schudłam wszystkiego 16 kg. Mam nadzieję, że i teraz tak będzie. Pozdrawiam :-)
Maj 6, 2017 10:11
Gravatar
Karolina
Hej, to ładny wynik osiągnęłaś :-)
Ja niestety nie dotrwałam do końca diety i zastanawiam się kiedy mogłabym ja powtórzyć ?
Napisz proszę o co chodzi z tym liczeniem punktów ? Pozdrawiam
Maj 6, 2017 17:45
Gravatar
Agnieszka K
Hej Karolina. Liczenie punktów nazywa się inaczej Dietą Punktową, bądź Dietą strażników wagi. Wpisz sobie w google i wyskoczy strona :-) To jest tak, że każdy produkt ma przypisane punkty. Ty w ciągu całego dnia nie możesz przekroczyć np. 18 punktów. Jesz, co chcesz i liczysz :-) U mnie to się sprawdza :-) Pozdrawiam :-)
Maj 6, 2017 21:11
Gravatar
Karolina
Dzięki za informację :-)
Pozdrawiam!
Maj 6, 2017 23:40
Gravatar
Agnieszka
Hej Dagmara! Ja też dotrwałam, ostatni dzień dzisiaj! W tym tygodniu waga spada bardzo powoli ale ogólnie jest super! J startowałam z wagi 76.20 kg, wzrost 164 cm spadek wagi do dzisiaj - 6.10 kg. Pozdrawiam Was serdecznie !
Maj 6, 2017 10:30
Gravatar
Maniusia
Widać efekty okiem ? :) czy tylko wagowo?
Maj 6, 2017 19:53
Gravatar
Marchewka
Dzień 3 rozpoczęty... 2 dzień był spoko, ale noc była ciężka nie mogłam spać z głodu. Nie ważyłam się zrobię to jutro rano mam nadzieję, że coś spadło :)
Maj 6, 2017 09:41
Gravatar
Kornelia
Cześć wszystkim☺ w końcu się zebrałam w sobie i dzis zaczynam???? 2 lata temu schudłam na tej diecie ok 8 kg,potem nie jadłam słodyczy,pieczywa i w sumie przez ok 4 m-ce schudłam 15 kg...Ale czar prysnął kiedy zaszłam w ciążę. Teraz walczę z nadmiarem kilogramów.Trzymam kciuki za Was i za siebie????
Maj 6, 2017 09:30
Gravatar
Elka
Witajcie. Dzisiaj dzień siódmy nie jest już tak źle. Motywacja jest mimo że się nie ważę bo i po co przecież muszę ją przejść. Jak na razie efekty widzę i inni też. Trzymam się jadłospisu a wagę sprawdzę w dniu czternastym. Pozdrawiam.
Maj 6, 2017 08:42
Gravatar
Malwina
Hej dziewczynki u mnie dziś waga pokazała 85,2 czyli 3 kg mniej :) dziś piąty dzień, pijemy kawusie w końcu ;) miłego dnia :)
Maj 6, 2017 08:04
Gravatar
Maniusia
U mnie dziś 5 dzień i jest -2.5kg super jak dla mnie chciałabym się teraz zważyć teraz po zakończeniu diety ale ta waga tak kusi... zaraz ja schowam:) mam nadzieję że jeszcze trochę spadnie . trzymam dziewczyny za was kciuki powodzenia walczmy o siebie :))
Maj 6, 2017 07:27
Gravatar
klaudia
Ja tez mam z tym problem ,mpwie sobie ze sie zwaze dopiero na koncu ale codziennie rano i tak musze sprawdzic:)
Maj 9, 2017 08:14
Gravatar
asicca
Dzień 3 łączny spadek po dzisiejszym warzeniu 1.900 szału nie ma ,ale i tak się cieszę do upragnionego wyniku coraz mniej ...
Maj 6, 2017 06:09
Gravatar
Magda1984
Dzień drugi prawie za mną :) Samopoczucie jak na razie super :) Poranna waga zamiast 71,5 wskazała 70,8 :D głodu raczej nie odczuwam ponieważ zapijam go kawą lub wodą :) Jutro szykuje jedzonko na wynos bo mam zjazd na studiach. Wytrwam chociaż rzekomo ten 3 i 4 dzień jest kryzysowy:)Trzymam za Was i za siebie kciuki :)
Maj 5, 2017 16:59
Gravatar
Ania
Witajcie, dzis dzien 1. Jak narazie umieram z głodu :(
Maj 5, 2017 16:13
Gravatar
Truskawka98
Hej dziewczyny dzis zaczelam dietke tylko powiedzcie Mi jak to jest bo na tej stronie na obiad w pierwszym dniu sa jajka I szpinak a na innej stronie widzialam ze na obiad tez jest pomidor do tego, to jest jakas roznica z tym pomidorem?
Maj 5, 2017 13:30
Gravatar
Zosia
Wydrukowalam sobie jadłospisy z trzech różnych stron i wypośrodkowalam z tego moje własne Menu. Rozbieżności między stronami nie sa niby duze ale jednak. Problem pojawia się już drugiego dnia na kolację. Piszą 1 szkl jogurtu, gdzie indziej 2, a na trzeciej stronie 2-3.
Ja wypilam jeden kubek i miałam dość. Musisz to po prostu jakoś ogarnąć.
Maj 5, 2017 23:13
Gravatar
Truskawka98
Dzięki wielkie, zjadłam bez pomidora I będę trzymała się po prostu jadłospisu z tej stronki ;)
Maj 6, 2017 01:03
Gravatar
Agnieszka K
Zosia, to chodzi o 2/3 ( dwie trzecie ) szklanki jogurtu. Nie dasz rady zjeść więcej jak żołądek się zaciśnie. Życzę wszystkim dziewczynom wytrwałości. Jesteście WIELKIE :-) Pozdrawiam.
Maj 6, 2017 10:16
Gravatar
Zosia
Nie Aga. Na stronie było napisane 2 do 3 szklanek jogurtu naturalnego.
Maj 6, 2017 15:35
Gravatar
klaudia
Witam ! Dzis moj drugi dzien:) i minus 2k2kg! Glowa boli strasznie!Befsztyk jest okropny dalam rade zjesc wczoraj tylko polowe porcji
Maj 5, 2017 13:11
Gravatar
asicca
dziewczyny czym zastępujecie sól????
Maj 5, 2017 08:23
Gravatar
Marta1989
Hej dziewczyny, właśnie zaczynam drugi dzień i mam pytanie, może trochę głupie - czy oprócz spadku wagi widać u Was efekty w lustrze? :)
Maj 5, 2017 09:10
Gravatar
Agnes
Hej, ja po 3 dniach ale poki co nie probowalam zakladac ubran z ktorych "wyroslam", poczekam jeszcze kilka dni:) a u ciebie widac cos?
Maj 5, 2017 09:33
Gravatar
wiki
hej Marta ja jestem dopiero na 4 dniu i w tali widzę ogromną zmianę co bardzo mnie cieszy. Na początku diety zmierzylam się cm i w tali miałam 73 a dziś 69 wiem że to woda ale jej też chciałam się pozbyć. Dzostał waga 59.9 a było 63.7 prawie 4 kg w 4 dni jest super
Maj 5, 2017 11:05
Gravatar
Agnes
WOW Wiki super efekty, ja tez wlasnie licze na spadek cm w tali :D musze sie wcisnac w sukienke na poczatku czerwca :)
Maj 5, 2017 11:17
Gravatar
wiki
ja też właśnie muszę się wcisnąć w sukienkę na komunie mojej córki 14 maja. Kupiłam ja trochę ciasna ledwo się zasunela he he i boczki odstaja mam nadzieję że do 14 będzie super leżeć.
Maj 5, 2017 13:01
Gravatar
Agnes
trzymam kciuki zeby sie udalo! I jestem przekonana ze tak bedzie!ja mam troche wiecej czasu, bo do czerwca :)
Maj 5, 2017 13:29
Gravatar
wiki
Ciężko jeść bez soli ja zawsze dużo ssolilam a teraz powiedziałam sobie ze skoro się zdecydowałam ma diete to i sól ogranicze całkowicie.
Maj 5, 2017 10:56
Gravatar
klaudia
Sol zastepuje pieprzem i mieszanka przypraw ,majeranek,czosnek,bazylia ,tymianek
Maj 9, 2017 08:09
Gravatar
Maniusia
Dziewczyny ja po 3 dniach -2.1kg oby tak dalej już sie nie ważę :) po zakończeniu wejde zobaczymy.Zaczynam dzień 4 pozdrawiam:)
Maj 5, 2017 07:53
Gravatar
asicca
Hej Maniusia czy w 4 dniu czujesz jeszcze głód ???,ja zaczynam dzień 2 dziś rano waga wskazywała 58 czyli są postępy -1,300 po jednym dniu super postęp...,wiem że spadek początkowy to utrata wody,ale i tak jestem mega szczęśliwa ,niestety głód cały czas doskwiera próbuję zapijać go, ale mimo wszystko cały czas mi towarzyszy ....,mimo wszystko nie poddam się...
Maj 5, 2017 08:15
Gravatar
Maniusia
Wydaje mi sie że nie 2 pierwsze dni były masakryczne.. teraz nie czuję głodu ale jeśli bym zaczęła intensywnie myśleć o jedzeniu to raczej tak:) (dlatego nie myśle i piję dużo wody i 3 kawy bez cukru to bardzo mi pomaga)
Maj 5, 2017 08:45
Gravatar
Agnes
Hej! ja tez juz po 3 dniach i musze powiedziec ze jest coraz lepiej z tym ze mniejsze jest uczucie glodu! Tyle ze weekend przed nami!Trzeba sie trzymac i nie dac pokusom :) czy schudlam cos? chyba tak ale najlepiej jest sie zwazyc na samym koncu raczej,wtedy jest mega efekt. Ja sie dodatkowo zmierzylam bo zalezy mi zeby zgubic pare cm w talii :)
Maj 5, 2017 09:05
Gravatar
asicca
Cześć wszystkim dziś mój pierwszy dzień który dobiega końca waga początkowa 59,300 wzrost 158 waga docelowa 52kg już wieczorem pierwsze efekty czyli 58,600 jupiii...
Maj 4, 2017 22:21
Gravatar
marchewka
Witam wszystkich, od dziś zaczęłam (po wielu przemyśleniach:) stosować tą dietę i mam pytanie do osób bardziej doświadczonych w dietach ode mnie,a mianowicie o ...rozstępy. Czy pojawiają się po zakończeniu tej diety?
Czytałam na różnych forach, że przy tak niskokalorycznych dietach ciężko ich uniknąć.
Maj 4, 2017 18:21
Gravatar
Izabela
Znika celulitis!
Maj 4, 2017 20:32
Gravatar
Dagmara
Robie 3x ta dietę i nie miałam żadnych rozstępów:)
Maj 4, 2017 20:42
Gravatar
Sara
Z dietami niskokalorycznymi głównie chodzi o to że masz jojo i rozciągasz skórę. Brak obżarstwa po diecie=brak jojo=brak rozstępów
Maj 4, 2017 21:18
Gravatar
wiki
Gdy pierwszy raz stosowałam ta diete to nie wyskoczyly mi rozstępy ale za to wyleciało mi bardzo dużo włosów teraz już dorosły na 15 cm szczególnie w zakolach i w kocyku mi strasznie odstaja. Teraz jestem drugi raz na tej diecie i biorę witaminy i dodatkowo biotebal.Liczę że tym razem włosy nie poleca????
Maj 4, 2017 21:25
Gravatar
Marchewka
Dzięki wielkie po tym maratonie nie zamierzam się już objadać
Maj 5, 2017 12:29
Gravatar
Aga
hej u mnie dzień 3 - 2,2 kg, włączając się do rozmowy też jem drób -tzn indyka
Maj 4, 2017 17:16
Gravatar
Nina
Dziewczyny a mozna sstapic czyms wołowinę np drobiem?
Maj 4, 2017 11:05
Gravatar
Magda1984
Ja tak właśnie będę robić że będę jeść drób. Nie jem wołowiny więc w sumię nie mam wyjścia :)
Maj 4, 2017 12:15
Gravatar
Ania85
ja też nie jem wołowiny tylko kurczaka w te miejsce. dziś mam 10 dzień, nawet juz nie czuje głodu. jak na razie mam -4 kg. może to nie wiele jak u niektórych ale ja jestem zadowolona
Maj 13, 2017 09:59
Gravatar
wiki
dzień 3 i kryzys wyszłam z trójka dzieci do biedronki i myślałam że zasłabne. Wróciłam do domu zjadłam grzanke i pije kawę chyba nie potrzebnie wyszłam bez kawy. Waga leci i to szybko dziś już 60,5 a zaczynałam z 63,7 czyli w 3 dni 3.2kg jest super
Maj 4, 2017 10:06
Gravatar
KaliMera
Hej ☺ ja dziś rozpoczełam 4 dzień, tak jak zaplanowałam rano się zważyłam, patrząc na wagę byłam w szoku a zaraz później szczęśliwa bo 4,9kg mniej☺
Czyli cała ta walka "z wielkim głodem" ma sens☺. Pozdrawienia dla wszystkich i trzymam kciuki za spadek Waszych kg.☺
Maj 4, 2017 10:02
Gravatar
Ania85
Hej, ja właśnie dziś zaczynam. miało być tylko oczyszczanie ale jednak dziś zapadła decyzja bedzie kopenhaska. kilka lat temu byłam na tej diecie i schudłam 7 kg :D. teraz moim marzeniem jest -8, jednak jak na początek w ciągu miesiąca stracę 5 to będę zadowolona :)
Maj 4, 2017 09:44
Gravatar
Magda1984
Ja zaczynam od dziś. Waga poczatkowa to 71 przy wzroście 165 cm. Chciałabym zrzucić na początek 5-7 kg. Trzymajcie kciuki za mnie. Właśnie pije kawkę:)
Maj 4, 2017 09:25
Gravatar
Dagmara
Dziewczyny co ma 11 dzień. Czy u was waga tez stanęła? U mnie nawet więcej o 10 dag jak wczoraj...
Maj 4, 2017 08:01
Gravatar
Agnieszka K
Hej. U mnie wszystkiego spadło 5,20 kg. Waga też przystopowała :-( Widocznie organizm zbuntował się i zwolnił przemianę materii. Nie załamujmy się. Może jeszcze zacznie spadać ? :-)
Maj 4, 2017 08:21
Gravatar
Agnieszka
Cześć dziewczyny! U mnie jest identycznie, wczoraj też miałam +0.10kg.
11 dzień - waga praktycznie od poniedziałku stoi w miejscu udało mi się pozbyć tylko - 0.30 kg w tym czasie. Ale myślę że nie ma co się tym przejmować, mieszczę się w rozmiar mniejsze ubrania i nawet nie są zbyt opięte więc dla mnie to już coś! Trzymam kciuki za wszystkich i walczymy dalej.
Maj 4, 2017 10:19
Gravatar
Maniusia
Witajcie dziś u mnie dzień trzeci -0,5kg razem -1,7kg bardzo to cieszy nie poddam sie i wy też osiągamy piękne wyniki ale to dopiero początek kiedyś ta dieta się skończy i trzeba bedzie sie pilnować aby kg nie wróciły. To moje już któreś podejście zawsze jedzenie wygrywało ale teraz będzie inaczej wytrwam i wróce po woli do swojej wagi nie chce tak wyglądać zle się z tym czuje wiem że mam tendencję do tycia genetyczną bo widze że jem i tyję no i moją zmorą są słodycze mogę jeść tylko to :( ale nie tym razem Kiedyś przed dziećmi ważyłam 65kg wzrost 174CM byłam naprawdę chuda i może aż za bardzo więc teraz moim marzeniem jest mieć 69-70 kg i ta wagę utrzymać . Damy wszystkie rade mnie ratuję to że cały czas myśle że jeszcze troche i będe taka jak wcześniej że wytrwam wierzę w siebie i w Was powodzenia kochane Ja zaczynam dzień trzeci buziaki miłego dnia :)
Maj 4, 2017 07:01
Gravatar
Aga
Hej, u mnie dzień 2 , na wadze - 1,3 kg. Staram się pić wodę ale głód odczuwam.
Maj 3, 2017 13:07
Gravatar
Maniusia
Zapijaj wodą ja tak robie i kawa bardzo mi pomaga oczywiście bez cukru U mnie terz drugi dzień oby mi sie udało bardzo bym chciała przejść cała dietę trzymam za Ciebie kciuki pamietaj nie jesteś sama :)
Maj 3, 2017 13:41
Gravatar
wiki
hej u mnie też drugi dzień i glodna jestem strasznie ale coś za coś ????
Maj 3, 2017 13:44
Gravatar
Malwina
Aga a z jaką wagą startujesz?
Maj 3, 2017 14:06
Gravatar
Agnes
Hej dziewczyny! Ja też już po drugim dniu...też mega głodna! Ale dam radę,raz jjuz jakiś czas temu schudłam na tej diecie więc i tym razem na to liczę! Ale ważyłam się i spadku wagi nie ma :( pocieszam się tym że to zaledwie drugi dzień a i wody dużo więcej pije...
Maj 4, 2017 00:26
Gravatar
Zosia
Czesc Dziewczyny. Do tej pory tylko obserwowałam Wasze wypowiedzi ale teraz mam pytania. Zaczynam dzień 6. Waga minus ok 3,5. Nogi bolą mnie strasznie jak Bunie. Głodu prawie nie cczuję. Nie sądziłam ze tą dietą bbędzie całkiem znosna. Martwi mnie to co będę jeść po jej ukończeniu. Dfużo czytałam o wychodzenia z diety, zze ten okres trwa tyle co di stopniowo zwieksza sie kalorycznosc o 100, jednak to dotyczyło klasycznych diet a nie "cud" czyli naszej. Co będziecie jadly dziewczyny?
Maj 3, 2017 09:56
Gravatar
Agnieszka K
Witaj Zosiu :-) Ja mam dzień 10. Kiedyś stosowałam tę (tą ? :-) )dietę i po zakończeniu jej przeszłam na liczenie punktów. Nie chodziłam głodna i spadało mi w dalszym ciągu. Wszystkiego spadło mi wtedy 16 kg i przez bardzo długi czas waga mi się utrzymywała. Teraz też po skończeniu diety mam zamiar postępować tak samo. Pozdrawiam :-)
Maj 3, 2017 12:47
Gravatar
Zosia
Piękny efekt. Mam jeszcze kilka dni na zastanowienie co dalej ale najbardziej boję się komunii i tego, ze rzucę się na jedzenie???? Póki co mój entuzjazm poranny oslabl. Jestem mega głodna a jutro dzień 7 więc skonam.
Maj 3, 2017 22:46
Gravatar
bunia
Zaczynam dzień 9 . Szału nie ma,bo waga baaardzo wolno mi ucieka,ale ogółem dobrze się czuję..Dziś to strasznie nogi mnie bola,jakbym jakiś maraton przebiegła.
Maj 3, 2017 09:31
Gravatar
Anna
Dzień pierwszy zaczynamy już po kawce ???? ktoś ze mną ????
Maj 3, 2017 09:08
Gravatar
wiki
dzień drugi a na wadze mniej o 2,3kg aż się żyć chce. Wczoraj wieczorem na fitness było ciężko bo glodna byłam ale dałam radę
Maj 3, 2017 09:00
Gravatar
Ulek
Hej Magda1208 jesteś? :) jak ci idzie?U mnie szału nie ma -2kg po 6dniach,ale dobre i to :-) A więc dzień 7 czas zacząć :-) miłego dnia wszystkim :-)
Maj 3, 2017 08:08
Gravatar
Maniusia
U mnie zaczynam dzień drugi nie wytrzymałam i weszłam na wage -1,2kg super... ale teraz ja chowam i zważę się po zakończeniu diety trzymam dziewczyny za was kciuki naprawdę warto :) nie ważne ile ważymy a ważne że robimy krok w stronę utraty kg :) Powodzenia :)Malwina jak Ci idzie ?
Maj 3, 2017 08:07

Dodaj komentarz

* Wymagane
(nie będzie publikowany)
 
Chcę być powiadamiany/a o nowych komentarzach e-mailem. Sprawdź folder SPAM.
 
Pamiętaj moje imię i e-mail na tym komputerze.
 

Copyright © by DietaKopenhaska 2011 - 2016 | Wszelkie prawa zastrzeżone | Do góry